En wat er gebeurde verbaasde ons zeer… op zondag verscheen al de eerste vraag op twitter. Ik kan niet anders zeggen, helemaal geweldig. Die timing… :-).

Direct ook een LinkedIn artikeltje over geschreven. Hoe snel kan het gaan? Vandaag ook al direct geconfronteerd met de eerste interne hobbel: op welke manier gaan we issues vastleggen? In een opensourceproject dat al doorgegroeid is wordt de issuetracker van GitHub gebruikt, maar we zijn nog de eerste opzet aan het afmaken. Nu nog even niet teveel geduw van buitenaf! Maar tegelijk willen we wel weten wat de gebruikers er van vinden, en waar ze tegenaan lopen.

Vooalsnog is de keuze: we maken de roadmap zichtbaar, zodat er niet al te veel issues gemeld worden waar we al mee bezig zijn. Tegelijkertijd kunnen issues dan wel gemeld worden. Nu nog even per email naar support, maar we maken daar nog wel even een net formuliertje op de website voor… en dan kijken we in de loop van 2023 hoe we dit écht gaan inregelen…

De eerste externe viewer is te vinden op https://gis.goudatijdmachine.nl/app/default en is gemaakt door Bob Coret. Nice job!

 

Ondersteuning

Tailormap biedt extra mogelijkheden zoals:

  • Professionele support en helpdesk
  • Beschikbaar als service in de Cloud
  • Beschikbaar in Nederlands en Engels (andere talen op aanvraag)
  • Werkt met internationale kaartprojecties
  • Voorzien van configuraties voor een snelle start

Vragen over de technische mogelijkheden en specificaties van de van Tailormap kunt u telefonisch of per email stellen.

maxbox